skip to Main Content

Sesja kalendarzowa z Paniami z budowy …

… Gdańskiego tunelu pod Martwą Wisłą


Tak jak obiecałem ostatnim razem dziś kilka zdjęć z sesji kalendarzowej. Modelkami były panie pracujące w firmie Keller która jest jednym z wykonawców na budowie tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsku. Sesja była podzielona na dwie części, biurową gdzie Panie po profesjonalnym przygotowaniu przez wizażystkę miały okazję pozować w naturalnym biurowym otoczeniu, natomiast w drugiej części Panie wskoczyły w robocze kalosze, kaski, kamizelki i pozowały na placu budowy tunelu na tle maszyn.
Oprócz finalnych kadrów, które trafiły (lub nie) do kalendarza dziś spora dawka ujęć z tzw „back stag’u” czyli tego co działo się podczas sesji, na zdjęciach w zielonym sweterku przewija się moja niezastąpiona Renatka tym razem w roli drugiego fotografa z Canonem 7D.

sesja kalendarzowa 001

sesja kalendarzowa 002

sesja kalendarzowa 003

sesja kalendarzowa 004

sesja kalendarzowa 005

sesja kalendarzowa 006

sesja kalendarzowa 007

sesja kalendarzowa 009

sesja kalendarzowa 010

sesja kalendarzowa 011

sesja kalendarzowa 012

sesja kalendarzowa 013

sesja kalendarzowa 014

sesja kalendarzowa 015

sesja kalendarzowa 016

sesja kalendarzowa 024

sesja kalendarzowa 017

sesja kalendarz gdansk 1

sesja kalendarz gdansk 2

sesja kalendarzowa 018

sesja kalendarzowa 019

sesja kalendarzowa 020

sesja kalendarzowa 021

sesja kalendarzowa 022

sesja kalendarzowa 023

sesja kalendarzowa 025

sesja kalendarzowa 026

sesja kalendarzowa 027

Technicznie: podczas sesji biurowej w użyciu były trzy lampy, dwie studyjne Steiner 200Ws oraz Canon 580EXII, głównym źródłem światła była okta 150 zamiennie z transparentą parasolką 120cm, druga lampa w większości sytuacji świeciła w sufit nadając całej scenie trochę wypełnienia, trzecia lampa świeciła na włosy lub kontrująco do dużej okty. Podczas zdjęć na budowie w użyciu była blenda i 580tka, niestety studyjne 200Ws są zbyt słabe żeby prześwietlić pełne słońce. Panie na prezentowanych dziś zdjęciach są tylko po makeupie więc jeszcze sporo można  wycisnąć z tych zdjęć w postprodukcji.

This Post Has 2 Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *